måndag 24 september 2012

Taskig humor??!

Jag? Ne.. Skulle jag ALDRIG ha..
(mycket nuförtiden som jag ALDRIG)

Idag är det måndag och som vanligt vaknar man arg som ett jävla bi och har god jävla lust att slänga telefonhelvetet (väckarklockan) i betongväggen, men tur är att jag har liiiite sans kvar så jag inte skulle stå utan lur.. DET skulle vara klippt trälit :S

Efter jobbet la jag mig ner o slappna av i soffan ett tag tills Carro ringde o sa åt mig att komma, det var iof redan bestämt igår då hon sa att hon skulle laga mat (det skulle jag aldrig missa)
Mat blev det och satans god paj var det :)
In action :)
Bästa bästa!!

Efter det skulle en väggtext upp i hennes V-rum.. Men då tyckte jag att vi skulle ändra om lite... Så vi svirade om lite så att säga.. Ej klart kan man också säga...Texten ligger fint kvar på bordet...
Sällan kaffe i handen...

Så nu ska min bil och jag på köpet med till Ikea för inhandling av möbler.. Jag klagar inte om jag inte är bakis som jag var när Lina skulle ha med mig senast :S
Tog ett vil då..

Galet rolig kväll och JAAA vi har sjukt BRA humor..
För man kan väl köpa proteser på Ikea?? Mohhahaha!!!

Höhöhöhö
sättihopgrejjer... hahahaha
Lite koll på Ikea sidan som fö är sjukt dålig...

Sen att man fick ett förbannat bra avslut på kvällen.. Var lite pricken över i... Puss på re!

2 kommentarer:

  1. Fy fan vilka skillade bilder...*doh*
    Klippt trött en måndagkväll iaf.
    Men satans wolit!!
    PÖSS <3

    SvaraRadera
  2. ....proteser på Ikea förresten.
    Kanske är en hjärnprotes som skulle behövas :D

    SvaraRadera