söndag 23 september 2012

Segt jävla as!

Idag var en lugn dag som startade hemma med ca 15 koppar kaffe..
Sen blev det fönstershopping på stan då det inte hade öppnat när vi var förbi och visade syrrans ungars farbror stan (förbannat invecklat, jag vet)
Hittade ett par skor som jag vill ha men risken att de bara skulle stå och se snygga ut är alldeles för stor för den summan pengar som skulle pungas ut...

En tavla fångade också min blick.. Skulle vilja ha något liknande på hela min vägg i garderoben/sovrummet..

Efter en promme genom stan åkte vi till gamla Linköping där chokladboden är ett givet besök.. Mumma!! Sedan köptes en klubba av slaget knäck(!) VARNING PÅ DEN! Satan seg!!

Traktor race var det också.. Gubbarna tyckte det var skapligt kul... Haha!!


Curt..
Michael..
Gene...

Var tre galet snygga tavlor inne på Karneval.. Men priset...WOW...

På kvällen kom mina fina vänner Helle och Carro på fika..
Mycket prat och planering :)

Nu har jag återigen min bumbidräkt på liggandes i soffan och glor på dumburken :)

En liten notis!!!
Att dippa chirre i bea är ej okej...
DIN SJUKA JÄVEL!!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar