söndag 9 september 2012

En jävla massa stånd...

Hahaha tänker på vad Carro sa.. rubriken är ju det roligaste...

Idag passade det bra...

Familjefotografering

Det är något som vi länge tänkt att göra och idag så fick vi den absolut bästa fotografen :)

Dagen började 08.00

*Molly vaknade och hade pissat utanför blöjan.. oh behave på den..

*08.30 bad av barn =krig (vatten i HELA badrummet)

*09.00 dusch av mamman då barnen äter frulle..


*09.00-10.00 Konstant tjat och en tokirriterad mor som febrilt försöker få hår och tofsar på plats.. Smetar sedan på lite spackel innan färd mot Konsert och Kongress för






BARNKALASET 2012

Väl där möts vi upp av Carro, barn och mormor till det omtalade..

Godisregn, gymnastik/dans och glo på stånd (oh behave, inte sånt)..




Sedan fotografering av ingen mindre än Filip Leo.. KING!!

MEN...

Mollan tvärvägrade första gången så vi tog en fika..


Ballong fajt..Aj va fnn..

Akta kaffet, dyrbara droppar som vi fyllde på... ;)


Efter mycket om och tjut fick jag bära barnet under fotograferingen..
Inte riktigt vad jag hade tänkt mig men vet att det kommer bli ett superbra foto, som sedan kommer att pryda min vägg i vardagsrummet :)

Den berömda :) Filip Leo


Efter detta ståhej som avslutades med hopp på studsmatta så gick vi till burger king där jag agerade 4-barns mamma.. Hade monstret vid mitt bord.. Han är ju bara föör go ungen med sina kinder som man bara vill klämma sönder :)

Han hoppa som en jävla tok :)

Skrot...

Det börjas i tid..


Väl hemma stod storstädning på shemat och ett oväntat skurande uppstod då äldsta dottern tyckte att det var en bra idé att fylla en vanlig ballong så full att det spricker i hallen..
Oh well nu är det fint iallafall...


 En snabb kaffedate med bästa Helle blev det med :)

Efter nattning av barn var det bara han och jag... heeela kvällen.. suck..




2 kommentarer:

  1. FNNNN kaffebilden ja dör. Asg! Wädda kaffet för helsike! Klippt trött på ballongerna där ett tag. Pöss å tack för idag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sjukt bra bild... visar hur mycket du älskar ditt kaffe :)

      Radera