tisdag 25 september 2012

Lera, regn, kallt...o glajjer..

Om det ändå vore det enda som var galet idag så hade tom JAG stått ut!!
Men att ha det jobb jag har med det går inte handen i handsken kan man säga..
Fy faan!!
Skoljoggen= Hela jag var lerig och asförbannad..

Som grädde på moset så tänkte jag när jag kom hem att jag skulle lägga mig att vila "ett tag" innan träningen..
"ett tag" blev från 16.30-20.20
Vaknade ungefär lika förbannad som i ottan då jag insåg att jag sovit som en jävla gris istället för att tränat..
Fy faaan!!
Imorgon hoppas jag innerligt att jag får en bättre dag som SKA börja med en runda runt EKH kl 06.00 PIIIIP!!

En så DÄÄÄR glad Tank imorse där huvudvärken tog makten över mig och jag var tvungen att slänga skiten på näsan...

2 kommentarer:

  1. Aaa du ser smart ut love! Blir bra imorrn vettu när du ska leta alla artikelnummer på Ikket ;)

    SvaraRadera