fredag 21 september 2012

Låtar

Musik har alltid varit en stor del av mitt liv och många låtar får mig att tänka tillbaka till händelser eller platser..
Texterna i musiken har stor del i om jag ska tycka om den, och vilket humör jag är på just då..

Man kan säga att jag inte funkar utan musik..
Har lixom svårt att sitta i tystnad.. jag tycker det är mer avslappnande av att lyssna på musik..

En som fått stå ut med all musik under åren är min stackars mamma (älskar dig!!)
Under mina tonår så var det mycket punk..
Mamma hade MYCKET tålamod med mig under den tiden..
Då hade jag även ALLA färger man kunde ha i håret... Men mest var det svart tulpan och "blond" (gul)
Har dock inga bilder (tack gode gud)...synd... (Pilla va tyst)

Sen kom åren med rock in som sedan funnits kvar..
MEN skaka rumpa kan jag med i källaren på Harrys :)

Som sagt...stackars mor..

Minns älskade Marcus...
Sittandes i källaren och spela på guran :)

Gripande..


Men en favvo just nu är

Fy fan va bra!!


Ha en underbar fredag vänner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar