onsdag 12 september 2012

Känns som att värmen kommer inifrån ;)

Idag gick det mkt bra på körningen.. Så nästa gång blir det stadskörning :S

Sjuk har jag blivit, feber och hosta!! OKING!!
Denna vecka passar det sig inte... Fan!! Men OAVSÄTT så ska det va bra till fredag :)
Fick ju ställa in min "halv åtta hos dig". :( Men det tar vi igen i helgen :)

Ikväll var Carro och Fia på snabbvisit :) Klippning och färg blev det, så nu ser man "någorlunda" ok ut... Haha!! Tack Fia du är en pärla :)

Skratta så jag nästan pissa på mig när jag såg denna idag...
Tänkte helt plötsligt på min fina vän Jennie :)

2 kommentarer:

  1. ASGARV!!!!!! så underbar bild, vad kul att det smeknamnet SPRIDER SIG, verkligen jättekul oj så skoj!! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det sprider sig som löpeld ;) Hahahahaha Love Ya!

      Radera