torsdag 6 september 2012

Ego..

Vi är alla i mellanåt det..
Inget illa med det..
Att sätta sig själv i första rum nån gång då och då är nog bara nyttigt..
(Händer det hela tiden så är det ILLA, eller klippt OKING..)
Just nu så tänker jag bara på mig själv och mina barn och skiter helt enkelt i vad alla tycker och tänker..
Är förbannat trött på att behöva bry sig om andra helt enkelt..

Som ett tidigare inlägg så ligger det inte i min natur... men när man blir bemött med ignorans så blir det lätt att man tänker..
-Varför ska jag bry mig då det öppenbarligen inte är ömsesidigt??

Sååå med det sagt och om du undrar varför jag är lite "off" så betyder det inte mer än att jag slagit på "pause"knappen ett tag...
I´ll be back ;)

Idag har det inte hänt något mer intressant än att jag varit till biltema för att inhandla tillbehör till att laga cykel(helvetena) som jag uppenbarligen inte kan fixa själv..
Jag HATAR när jag inte kan fixa saker själv!!
Jag har alltid klarat mig själv på ett eller annat sätt men detta MÅSTE jag fan ta hjälp till.. (innan de åker på tippen och jag köper nya)
Så känner du dig manad så är det bara att hojta till så blir jag jätteglad :D

Nya boots köpte jag idag med :) Så nu Carro kan du åka med mig sen där bak..

Ooo just det..."Hemmafrun" gjorde kladdkaka med.. Sjukt gott :)

Sen fick jag kvällsdate med fru Gansved... o det gillas!!!

En galen natt i Stockholm sommaren 2012

Tjolahopp Pilles....!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar