fredag 7 september 2012

271 dagar kvar men vem fan räknar???

Skulle jag ALDRIG göra ;-)
Nu är det så här är det är att jag har hittat två ny/gamla vänner som är väääldigt lika mig på många sätt...
Galna, spontana, roliga, snygga som få, underbara, milf och f.ö förbannat kloka...
De ska jag ha med mig (förutom min trogna Helle och redan bestämda Susanna ;) ) till.....

SWEDEN ROCK 2013!!

Kommer om möjligt bli mer galet än sommar 2012...

CARRO MOBERG och LOTTA NORDLÖF
är namnen på dessa underbara människor..

Jag har sjuuuukt roligt med dessa två och är helt galet glad över att de kommit in mitt liv :)

Lotta har inte kommit på att det är sååå 2012 (hehe) att blogga men jag ska fixa en sida åt henne så hon inte har något val ;)
Men här kommer länken till Carros... Sjukt läsvärd :)

http://livetenligtcarromokandutro.blogspot.se/






8 kommentarer:

  1. Så jäkla KIIIIING! Pöss i fejjat, LOVE U 2! :*

    SvaraRadera
  2. Det kommer bli jaaaaa!!!! Galet underbart... Love ya!

    SvaraRadera
  3. Skulle ALDRIG köra trampbil dyngad!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä...! Hur FNNNN kan man göra nåt sånt?! Skulle jag ALDRIG heller göra.

      Radera
  4. Sicken jävla tur att du var spiiiiiiik nykter ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skulle jag? Spik? ALDRIG! Spikfull möjligen...

      Radera