tisdag 2 oktober 2012

Utb...

Hmm
Okej jag har humör.. Det vet de flesta.. Men jag har fan träffat min överman(kvinna)...
Idag fick jag lugna en vikarie som var i chock då en kollega helt sonika skog igen dörren till klassrummet så hårt så hon nästan fick med sig väggen..
Där inne ser jag hur vikarien satt med två klot som ögon och bara gapade då kärringen i fråga sedan började skrika åt barnen som fö är 6(!!)år gamla..
Blev ett ytterligare möte med chefen.. Tror fan jag börjar bli "bundis" med dem nu..
Har jag sagt att jag igentligen VERKLIGEN älskar mitt jobb (för det gör jag) då man har rätt verktyg och personal..
Känns inte asbra då dottern säger att mamma ser trött ut jämt..(o hon är inte den enda tyvärr)
Tvätten här hemma hopar sig men ingen som orkar ta tag i vikningen så känner du dig manad så gapa till så står jag för kaffe och köpta bullar..

Nu är det stoffläge...känner ff värmen inifrån ;)
Pöss på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar