söndag 14 oktober 2012

Galet veckoslut..

Lördagen kickades igång på Frisk inne i stan där jag mötte upp ett stort gäng sköna brudar..
Vi hade en "fruhippa" iom att vår vän Carro och hennes man överraskade oss alla med bröllop då de skulle döpa underbara ungen Siri..
Sjukt fint bröllop!!

Inne på Frisk var det strippaerobics..
Dra åt helvete vad jobbigt det var!! Ska i allafall inte bli strippa! Det bestämdes där ganska snabbt haha!!

Hem och duscha för att sedan ta turen som jag inte gjort på länge till Grebo.. Dentusgrottan var sig lik och människorna där med... Endast en ändring.. Figge var inte 39, han var 40 och lika snygg som innan!
Skönt att det finns de som ger en hopp om skönhet öven då åren trillar på.. :D
Hoppas din kväll blev som du önskade, det är du värd!

Festen fortsatte på Vete med lite deeptalk med min underbara.. Skönt att få prata av sig :)

Sedan tog vi en taxi(!) till gamla tanneforsvägen... Hahaha Skillat!!

Träffade gamla godingar som vi sedan tog följe med ner till stan...
O tro det eller ej men Tanya fastnade inte på Mörners denna gång utan hon tog sig till Harrys.. (Kan va för att vi tog Harrystaxi)

Skakade rumpa intill småtimmarna och kramades med en sköning..

Idag har det varit en softdag, kaffedate med Helle..
O SOLSIDAN!! Icke att glömma :)

Just det..
En underbar man sa också (i mina öron) att han skulle bjuda mig på pizza.. Ska bli gött! Undra bara när det blir av ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar