söndag 28 oktober 2012

Semester trodde vi..

Klippt intagna blev vi..
I förbutiken slängde de på oss varsitt patientarmband och så fick vi våra kort till rummen.
Uppe på rummet tillbringade vi inte mycket tid men tydligen tillräckligt för att vissa av de andra boenden visste att vi var 510a och 510b..
Kan berott på musiken eller asgarven som vi för övrigt la av ett ca varje halvtimma 24/7...

Mat och drycktider var det...
Och jag var inte så bra på klockan som jag trodde... då jag klockan 10.30 ville ha en öl.. Fick inte...
-11.00 por favor..
-JOG sa jag, la till gamnacken och släpade med sorgsen blick träbena tillbaka till Carro som då satt och asgarvade åt mig..

Maten var utsökt, om man inte nämner det som var (vilket ibland var oklart) förutom pommes(i alla former) och mayonese...
Kommer dröja ett bra tag innan det blir pommes hemma..

En dag tog Carro något som skulle vara kyckling..
Skar bort en bit o la i munnen..
Gapar o säger..
Den här har varit död länge döh!!
Varav jag lägger av ett asgarv och KAN inte sluta...
Det hände mycket på den där "restaurangen"..
En man behövde inte mer än två insulinsprutor för att reda ut all frityr som var bland all annan sörja..
Kunde lixom inte låta bli att asgarva hela tiden..måste varit pommesen..

Sen visst man kanske inte ska gå på restaurang barfota..
Vadå tyckte vi asfulla o dana...
Tyckte den var klockren men fick vända och återigen lägga på gamnacken för att gå upp och "klä" på oss...

Förbjudet var det även på spat, me dricka o mat... Hmm är sååå dålig på englesiska..

Eduardo i hissen jobbade troget på hela tiden.. Jävlar va skönt att ha en snabb hiss speciellt då man med två öl barfota (på väg mot hissen för att smuggla upp öl till rummet) hör GT (för övrigt jävligt suur i spanjacket) quinnan ropa
-OLLA!!
La då på ankracet... Klafs klafs i korridoren..
Oooolala.. En klarat!

Jo då trogen var han mot oss.. Värre var det för vissa då han var tvungen att lägga på piprösten för att de skulle gå av o ta trappen.. Även kallat Pound alarm.. Stackarn :(

Städningen på hotellet utför Carro en närmare beskrivning av..

http://livetenligtcarromokandutro.blogspot.se/
Tur att det inte var skit tider.. Då hade det inte varit väl för vissa.. Går inte in mer på den... Hahahahaha

Apropå OLLA...
De ville fan olla en i varje jävla butik, pub, ja var fan man än skulle in ... Dä tyckte vi var döträligt!

Men vi hittade tillsist "vårat" hak..
Tattoo!!
Gjorde två.. Gillart!
Gillade dock inte synen av firrar som sultade folk på tårna.. Skapligt äckligt!! Även om våra fötter VERKLIGEN skulle behöva det skulle jag ALDRIG.. Inte ens om jag fick betalt..
Aaee!!

Något stelbenta, träningsvärk i mage, tunga i fötterna åkte vi hem med en transfer BUS som hade en chaufför som var så klen i armarna så vi fick själva kasta in väskorna..
Det har varit en sjujävla resa och jag har haft det helt jävla underbart!!
Aldrig någonsin skattat så här mycket i hela mitt liv..
Men är nu  hemma i kalla Svedala där det sägs ha snöat... Tvifan!
Hem te Ankar't!!

Mycke dricka blev det på planet..
"chipsen"
Göööttt!!
Baren
Isoleringen.. huga..
Skapligt duktig dåh!!
Asgarvet..
Rock baren..
Studion...
Nu var han döträlig...
Smärta :)
Skapligt äckliga fötter efter inplastat.. antal timmar.. wää
Patient 510a anmäler sig ;)
Blåser bort dåliga gaser :)
UNDERBART!!
Poolen nattetid..
Palmen o pålen..
Kan inte englesiska ;)
JAG VILL INTE HEM!!
Galet snygga väskan..
Tjurig.. vill va kvar i värmen :(

2 kommentarer:

  1. Ae. Vilka döträliga bilder du har lagt upp! Jag tycker du är JÄTTETRÄLI nu. Puzz påre!

    SvaraRadera