söndag 23 december 2012

Inga klappar.. Har varit stygger..

Tomten kommer inatt till oss är det sagt..
Det äckliga aset tar sig tydligen igenom stängda och låsta dörrar..
Hoppas jag bara slipper träffa aset.. Otäck är han!
Barnen har tydligen varit förbannat snälla och Morsan varit jävligt stygg.. Van att få höra men nu är det bekräftat att så är läget..
För det står tamefan inte God Jul Tanya på ett endaste paket..

Skitjul.. Önskar man kunde hoppa över den helt och hållet..


Känslan jag har över allt vad gäller jul...

Tackar alla mina nära och kära för veckan som gått..
Galet kul har det varit :D

Denna underbara kvinna förstår inte huuuur mycket hon verkligen betyder för mig..
Och jag kan inte ens beskriva det med ord..
Mer än Love ya bitch!!!

"Wish I could sleep at sea every night..."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar