lördag 29 december 2012

Flytta mig sa ja..

Insåg nu att min blogg verkar ha hakat upp sig på en jävla massa tråkigheter just nu och det ska jag se till att få bukt på..
Lite depp kommer jag vara imellanåt, för att acceptera det definitiva är rätt tufft..

Sååå..

Den 1/2 går ju flytten av mig och min barn.. Ser fram emot det som fan!
Ska bli så skönt med uteplats (kan bli en del solning)
För barnen att ha pool och lek i :D
Underbart långa kvällar i sommar kommer det bli!!
Kan bli en eller två fester med ;)

Idag har vi bara varit hemma och packat...
Jag har insett hur jävla mycket skor jag har då hälften ligger i förrådet och jag packade ner 2 kartonger här hemma med :/
Men jag behöver dem..OCH jag behöver ett par kängor till... hehe

Barnen har.. Stökat..
Carro och jag har flertalet ggr skakat på huvudet..
Och gapat -HAVERI!!!
Till o med när jag frågade sonen vad de gjorde sa han -haveri?? Lite frågande...??

Pannkaka blev det till lunch och Carro var inte sen för att påpeka att det går alldeles utmärkt att laga pannkaka här med... "Konstigt..."
Ja jag har en svaghet..
Jag hatar att laga pannkaka och kanske är det därför det går åt helvete..
O onödigt är det med för man spar tid och ungarna tycker att det är lika gott med köpta sååå jag kommer köpa härdanefter.. Så de så!

Efter ca 2 baljor kaffe och 185 suckar var det dax för PIZZA till middag..
Satan så gott..
Skulle ju ätit det på julafton men det blev inställt pga olika saker.. Dock mycket roliga..
Tur man inte äter det för ofta...
Ja menar så man verkligen njuter :)

Imorgon ska Bella komma hem efter att ha varit hemma hos Mormor sen i torsdags.. Saknar ungen!
Hon har säkert haft det gaaalet bra.. Är rätt så bortskämd där..

Ska ha en riktigt mysig kväll imorgon med ost och kex osv..
Önskning från sonen så så får det bli :)

Avsked blir det som jag och Carro tutat i Molly... Hahahaha

-Hej på't! (Hon är helt underbart söt när hon säger det)

1 kommentar: