fredag 14 december 2012

Dagarna man minns..

Ofta går jag tillbaka i tiden och rotar bland minnen..
Både bra och dåliga..
Ofta kommer jag på mig själv när jag nöter på det dåliga....
Borde inte tänka på det förflutna för det är inget jag kan förändra..
Många saker borde jag gjort i omvänd ordning..
Typ tagit hand om mig själv först och inte dra in andra och därmed såra.. Det var inte meningen och jag vet att det är förbipasserat men för mig nöter det i huvudet..

Igår såg jag helvetet...
Jag träffar endast på honom i affären när man går i godan ro och ska handla..
Jag vet ju aldrig när..
Jag kommer heller aldrig fölika mig vid tanken av att ens se honom..
Jag hatar denna man mer än något annat..
Jag går alltid ganska nära honom för att om han ev skulle kläcka ur sig något till mig så skulle jag säga allt vad han är värd.
Jag skulle även berätta att mitt liv skulle sett helt annolunda ut om inte han hade förstört mig fullständigt..
Jag kommer aldrig förlåta honom och jag kommer dansa på hans grav och skratta åt hans föräldrar om de nu över förmodan lever..
SÅ pass mycket hatar jag asen!!

Men jag fortsätter att jobba med att gå vidare för att inte stanna i det förflutna..
Det är fan inte lätt men det går...


5 kommentarer:

  1. Har ingen aning om vad du har gått igenom.
    Men utifrån vad du skriver är det något du absolut inte är värd,och den bedömningen gör jag trotts den lilla del jag har fått se av dig som person.

    Men jag tror på dig och du fixart, du är ju en brud med "Attityd". keep it up Girl.

    /*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så sant som det är skrivet så är ingen värd den skiten..
      Klart jag fixar´t.. Tar barre lite tid :)
      Tack.. Pöss

      Radera
  2. Hatet förtär bara dig vännen, inte honom. Jobba med dig så du kan leva i lycka oavsett vad andra gör, kommer att göra eller har gjort dig! Kram!

    SvaraRadera
  3. Ett litet tillägg är att detta inlägg inte handlar om ett ex till mig..
    Och är det några som helst oklarheter i framtiden är ni välkomna att höra av er till MIG..

    SvaraRadera