torsdag 1 november 2012

Jag har ett meningsfullt liv :)

Återigen har det kommit till min kännedom att andra stör sig på hur jag är som människa, hur jag ser ut och hur jag beter mig...
Fy att jag har tatueringar och är ute och roar mig..

APPLÅDER TILL MIG!!!!

Jag har lyckats berika deras TRAGISKA jävla liv med något värdefullt och meningsfullt som mitt eget liv!
För jag ÄLSKAR mitt liv!!

Tänk att folk har så förbannat tråkigt liv att de måste försöka sänka andra..
Haha keep up trying!!
Jag njuter!!

4 kommentarer:

  1. Jag tycker det är döträlit det där.
    På riktigt och De facto.
    Kan säga att jag förstår, ja du vet ju vad jag menar.
    Kanske dags att ni som orkar engagera er så jävla mycket tar en titt på era egna liv istället?
    Sen kan vi diskutera. Och den diskussionen kommer bli så sjukt givande, för det som kommer framkomma är:
    Du har genom att ödsla energi på mitt liv, glömt bort ditt eget. Eller valt att inte titta på det genom att lägga all energi på mitt istället. Då ska jag tycka synd om dej. Fast bara en kort stund, för inte ens det bekommer mej.

    SvaraRadera
  2. Ne serru.. De har vi inte tid med! Deras problem lär vara stora iom att de skjuter de åt sidan ;)
    Drar ett ankrace istället!!! Hahaha

    SvaraRadera
  3. O nääär ska jag lära mig att svaaaara istället för att kläcka en ny kommentar??
    Kan jag känna är döträligt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahahaha KING!! Puzz!
      Flaff flaff flaff flaff

      Radera