onsdag 29 augusti 2012

Sen kväll igår :-)

Efter en hård arbetsdag igår åkte jag hem och slocknade i två timmar.. Blev som tur var väckt av luren som ringde, då jag skulle träna 45 min senare..
I andra änden var en vän som ville ta en kaffe o alla som känner mig skulle jag ALDRIG tacka nej till det ;-)
Efter träningen blev det en snabbdusch och iväg till förrådet där en säng stod och skulle levereras till Lotta.. Karl som jag är så slängde jag in den i bilen och kastade sedan upp den på övervåningen hos Lotta (ytterligare ett träningspass kan man säga).
Sedan blev det träff...*myyyys*
Dagen efter igår har om möjlig varit ännu värre (på arbetet) som inlägget innan så är det att vara på alla ställen samtidigt...
Efter jobbet blev det date med Carro som innefattade shopping, fika och "stöd" vid klippning.. Hon blev så satans snygg min "flickvän"... Hahaha!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar